背景音樂換了,
換成三月初買的ken單曲,
這次的單曲有三個版本,其中初回兩版本裡,
各收錄3首歌+30分鐘的dvd。
首先是主打歌Deeper,
很有ken在S.O.A.P裡的曲風,
但的確是各有所異,
分別收錄在A.B兩個版本的歌我都很喜歡,
翻唱松山千春白い花Rod StewartIn A Broken Dream
雖說是翻唱曲,卻也改編成ken以往帶點憂鬱的曲風,
比起上一張單曲Speed,
我比較喜歡這張Deeper,
唱腔也比上一張進步了一百倍(我說的)!
讓我很期待四月底的個人專輯。

In A Broken Dream
唄:ken 詞曲:Rod Stewart

Every day I spend my time
Drinkin' wine, feelin' fine
Waitin' here to find the sign
That I can understand
Yes I am.

In the days between the hours
Ivory towers, bloody flowers
Push their heads in to the air
I don't care if I ever know
There I go

Don't push your love too far
Your wounds won't leave a scar
Right now is where you are
In a broken dream
Did someone bow their head ?
Did someone break the bread ?
Good people are in bed
Before nine o'clock.

On the pad before my eyes
Paper cries, tellin' lies
The promises you gave
From the grave of a broken heart
Hmm

Every day I spend my time
Drinkin' wine, feelin' fine
Waitin' here to find the sign
That I can understand
Yes I am. Oh.

I sit here in my lonely room

Don't push your love too far
You know your wounds won't even leave a scar
Right now is where you are
In a broken dream
And don't you forget what I say

Hoo, hoo

每天我在這裡花時間
享用美酒、享受美好的一切
等著從這可以發現的記號
那是我可以理解的
是的我是

在一天裡一小時內
象牙塔、血紅花朵
逼迫著他們進入天空
我不在乎我是否曾經知道
我去的那裡

不要將你的愛推離太遠
你的創傷不會離開傷痕
現在你在這個地方
在一個殘破的夢
某人是否低下他們的頭?
某人是否弄碎了麵包?
好人總是在九時之前上床


蒙上我的雙眼
紙張的翻頁聲像是哭著說著謊言
你給的諾言
從傷心的墳墓
Hmm

每天我在這裡花時間
享用美酒、享受美好的一切
等著從這可以發現的記號
那是我可以理解的
是的我是

我坐在我孤寂的房裡

不要將你的愛推離太遠
你知道你的創傷不會離開傷痕
現在你在這個地方
在一個殘破的夢
不要忘記我說過的話

Hoo, hoo
arrow
arrow
    全站熱搜

    キミコ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()